Υπάρχουν περιπτώσεις ανθρώπων στην Ελλάδα που έχουν καταφέρει να περικλείσουν σε ένα μπουκάλι εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου τα αρώματα και την παράδοση του τόπου από όπου προέρχεται, τις αναμνήσεις των παιδικών τους χρόνων, την ενασχόληση των προηγούμενων γενιών με την ελαιοκαλλιέργεια σε συνδυασμό με τη σύγχρονη προσέγγιση που ακολουθούν στην παραγωγή και την τυποποίησή του. Ένα τέτοιο παράδειγμα ανθρώπων είναι η Νατάσα Αναγνωστοπούλου και ο Μάνος Ευσταθίου, οι οποίοι έχουν καταφέρει να μετατρέψουν τις επιρροές που έχουν λάβει από τους τόπους καταγωγής τους, σε ένα επιτυχημένο brand ελαιολάδου.
ε
Προώθηση προϊόντων
Τα προϊόντα της εταιρείας βρίσκονται σε αρκετά σημεία της Ελλάδας σε παντοπωλεία, ντελικατέσσεν, κρεοπωλεία, σημεία που ειδικεύονται στο ψάρι, αλλά και σε χώρους που προμηθεύουν σκάφη. Επίσης, έχουν συνάψει και συνεργασίες γευσιγνωσίας με εξειδικευμένους χώρους και εστιατόρια. Γενικά, «είμαστε πολύ επιλεκτικοί στις συνεργασίες μας, καθώς επιδιώκουμε το ταίριασμα στη φιλοσοφία και την αισθητική. Επενδύουμε, δηλαδή, πολύ στις ανθρώπινες σχέσεις και με όλους τους ανθρώπους που έχουμε συνεργασία έχουμε επισκεφθεί τα καταστήματά τους, έτσι ώστε να γνωριστούμε από κοντά και να λύσουμε απορίες σχετικά με τα προϊόντα», εξηγούν.
Επόμενα σχέδια
Στα επόμενα σχέδια της επιχείρησης είναι να προσφέρουν στο κοινό ένα ειδικό προϊόν ελαιολάδου με υψηλή φαινολική περιεκτικότητα και ισχυρή προστατευτική δράση για την υγεία.
Όπως επισημαίνουν, «αυτό θα επιτευχθεί συγκομίζοντας νωρίτερα ένα μέρος της παραγωγής στη Μεσσηνία, έτσι ώστε να μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε ένα προϊόν με υψηλή περιεκτικότητα σε πολυφαινόλες. Ήδη, έχει μεγάλη περιεκτικότητα και θα μπορούσε να λάβει χαρακτηρισμό υγείας, αλλά θα θέλαμε να υπερβεί τα 1.000 μιλιγκράμ ανά κιλό, αν και το όριο για τον ισχυρισμό υγείας είναι αρκετά χαμηλότερο. Έτσι, λοιπόν, φέτος θα συγκομίσουμε ένα κομμάτι της παραγωγής στη Μεσσηνία μέχρι τα μέσα Οκτώβρη, όταν κανονικά η συγκομιδή ξεκινά μέσα Νοέμβρη. Εκτός από τα παραπάνω, σε βάθος χρόνου θέλουμε να δούμε και το κομμάτι των εξαγωγών, καθώς ήδη μας έχουν προσεγγίσει από ξένες αγορές. Ωστόσο, θέλαμε να εστιάσουμε πρώτα στην ελληνική με συντονισμένα και σταθερά βήματα και έπειτα να επεκταθούμε».
Ο Μάνος, έχοντας και την επαγγελματική ιδιότητα του δασκάλου, τονίζει καταλήγοντας ότι «τα δέντρα μοιάζουν πολύ με τα παιδιά, γιατί όσο τα φροντίζεις, τα αγαπάς και τα προσέχεις, τόσο αυτά θα σου δίνουν απλόχερα τους καρπούς τους, την καλή τους διάθεση και την ευγνωμοσύνη τους. Ως εκπαιδευτικός, προσπαθώ να ευαισθητοποιήσω τα παιδιά σε ζητήματα πολιτιστικής κληρονομιάς, περιβαλλοντικής συνείδησης και επαφής με τη φύση».
Πηγή: ypaithros.gr | Συντάκτης: Αποστολοπούλου Bικτωρία