Ψηφίστηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018 η στρατηγική στόχευσης του νέου προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, η οποία δίνει έμφαση στην επέκταση του αποτυπώματος και της προβολής της περιοχής μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Το νέο στρατηγικό σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής για την περίοδο 2019-2021 και προϋπολογισμού 1.000.000,00 ευρώ αφορά μια ολοκληρωμένη προσέγγιση προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, μέσω του σχεδιασμού στοχευμένης επικοινωνιακής στρατηγικής χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα εργαλεία marketing, τα οποία θα συνδράμουν στη δημιουργία μιας ιδιαίτερης τουριστικής ταυτότητας και ανάδειξης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της ευρύτερης περιοχής.
Προς αυτό το σκοπό, στο νέο πρόγραμμα περιλαμβάνονται τόσο παραδοσιακές δράσεις, όπως είναι η συμμετοχή της Περιφέρειας σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, όσο και η εκτεταμένη χρήση νέων και καινοτόμων τεχνολογιών, όπως είναι οι εφαρμογές σε κινητά τηλέφωνα, η τρισδιάστατη εικονική περιήγηση εμβληματικών μνημείων και κτιρίων της περιοχής, αλλά και το κεντρικό ψηφιακό αποθετήριο εγγράφων, αρχείων και πολυμέσων.
Να σημειωθεί ότι για τη σύνταξη του νέου στρατηγικού σχεδίου τουριστικής προβολής είχε προηγηθεί πολύμηνη διαβούλευση με το σύνολο των φορέων που εμπλέκονται στον τουριστικό κλάδο και στους τρεις νομούς της Περιφέρειας.
Το συγκεκριμένο σχέδιο, μετά την έγκριση από το Περιφερειακό Συμβούλιο, θα αποτελέσει και τη βάση για την υποβολή πρότασης στο ΕΣΠΑ, προκειμένου να διασφαλιστεί η χρηματοδότηση των δράσεων.
«Η επόμενη χρονική περίοδος θεωρείται κρίσιμη και απαιτεί την υιοθέτηση πρωτοβουλιών εκ μέρους μας προκειμένου να τονίσουμε όλα αυτά τα πλεονεκτήματα που θα αναδείξουν τον τόπο μας ως έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό, διαμορφώνοντας, ταυτόχρονα, το κατάλληλο περιβάλλον για μια βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη προς όφελος της τοπικής κοινωνίας» τόνισε ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας.
Με τη σειρά του, ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας Κωνσταντίνος Καρπέτας επεσήμανε ότι «Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής είναι σύμφωνο με τις σύγχρονες τάσεις, ενώ στοχεύει σε περισσότερες και πιο δυναμικές παρεμβάσεις, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, βασιζόμενο στο τρίπτυχο: Αναγνωρισιμότητα- ελκυστικότητα- επισκεψιμότητα. Σκοπός είναι η ανάπτυξη μιας οικονομίας της φιλοξενίας που θα δημιουργήσει ένα αυτοτροφοδοτούμενο αναπτυξιακό μοντέλο».