Η Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας του Δήμου Αγρινίου ανακοινώνει ότι:
Tην Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2021 εώς και την Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021, θα πραγματοποιηθεί διανομή σε είδη Βασικής Υλικής Συνδρομής στους δικαιούχους του <<Επιχειρησιακού Προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (ΤΕΒΑ)>> του Δήμου Αγρινίου, της Ι.Μητρόπολης Αιτωλίας και Ακαρνανίας, και του Συλλόγου ατόμων με αναπηρία Γονέων και Φίλων «Ηλιαχτίδα» και που έχουν ενημερωθεί με γραπτό μήνυμα (sms) στα κινητά τηλέφωνα τα οποία έχουν δηλώσει στην αίτησή τους.
Για την διαδικασία των διανομών:
- Οι δικαιούχοι οφείλουν να προσέρχονται στον χώρο διανομής, την ημερομηνία και την ώρα που θα αναγράφεται στο γραπτό μήνυμα (sms) που τους έχει αποσταλεί.
- Ο κάθε δικαιούχος θα πρέπει να έχει μαζί του επίσημο έγγραφο απ’ όπου προκύπτει το Α.Μ.Κ.Α. ή το ΑΦΜ του όπως ορίζει το πρόγραμμα και την αστυνομική του ταυτότητα.
- Σε περίπτωση που ο ωφελούμενος δεν δύναται να προσέλθει στο σημείο διανομής, τα προϊόντα θα παραληφθούν από τρίτο πρόσωπο που φέρει εξουσιοδότηση του δικαιούχου θεωρημένη με το γνήσιο της υπογραφής.
- Παρακαλούνται οι δικαιούχοι του προγράμματος, όπως μεριμνήσουν για την παραλαβή και μεταφορά των προϊόντων από τον χώρο του Παντοπωλείου, ώστε να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία της διαδικασίας των διανομών.
- Στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για την αντιμετώπιση του covid-19,παρακαλούνται οι δικαιούχοι του προγράμματος να προσέρχονται στο χώρο διανομής υποχρεωτικά με μάσκα και να τηρούν τις απαραίτητες αποστάσεις ασφαλείας.Η Διεύθυνση τηρεί όλα τα υγειονομικά μέτρα προστασίας covid-19, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διατάξεις.
- Η διανομή θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του Κοινωνικού Παντοπωλείου Δήμου Αγρινίου (Ηρακλείτου 1 & Αναπαύσεως) ως εξής:
- Πέμπτη 23/09/2021 εώς και Παρασκευή 24/09/2021 από τις 9.00 πμ. έως τις 14.00 μμ.
- Δευτέρα 27/09/2021 εώς και Τετάρτη 29/09/2021 από τις 9.00 πμ. έως τις 14.00 μμ.
Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ & ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ