Σε βαρύ κλίμα, εξαιτίας των τραγικών γεγονότων των τελευταίων ημερών, διεξήχθη η συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης της Μαρίας Τριανταφύλλου με τον Υπουργό Παιδείας, Κ. Γαβρόγλου, για τις συγχωνεύσεις σχολείων στο νομό Αιτωλοακαρνανίας .
Η κ. Τριανταφύλλου κατά τη διάρκεια της ομιλίας της αναφέρθηκε θετικά στο γεγονός, ότι υπάρχουν πλέον κριτήρια, βάσει των οποίων γίνονται οι συγχωνεύσεις, τονίζοντας, ότι οι περισσότερες από όσες προκρίθηκαν για το νομό Αιτωλοακαρνανίας ήταν ορθολογικές.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στις τρεις περιπτώσεις συγχωνεύσεων, που εγείρουν αντιδράσεις στο νομό Αιτ/νιας (Ναύπακτος, Αγρίνιο, Βόνιτσα).
Ζήτησε επανεξέτασή τους και περαιτέρω διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες έτσι, ώστε, να παρθούν οι πιο ορθές αποφάσεις, που δε θα δημιουργούν προσκόμματα στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Επιπλέον, αναφέρθηκε στα κτιριακά προβλήματα, που υπάρχουν στο νομό Αιτ/νιας και ζήτησε συνεργασία Υπουργείου και Τοπικής Αυτοδιοίκησης για τη θεραπεία τους.
Τέλος, υπεραμύνθηκε της προσπάθειας της κυβέρνησης για ουσιαστική στήριξη της δωρεάν δημόσιας εκπαίδευσης και τόνισε, πως οι όποιες εισηγήσεις γίνονται από τοπικούς και περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης πρέπει, να έχουν την ανάλογη τεκμηρίωση, και οι όποιες αποφάσεις, να παίρνονται, ύστερα από διαβούλευση και βεβαίως με ευθύνη λαμβάνοντας υπόψη το καλό των μαθητών.
Ο Υπουργός κατά την απάντησή του επεσήμανε, ότι αυτή η κυβέρνηση δεν έχει «μανία» συγχωνεύσεων και τόνισε, πως οι όποιες συγχωνεύσεις, γίνονται βάσει κριτηρίων, ύστερα από πρόταση των καθ’ ύλην αρμόδιων Διευθυντών, στους οποίους βασίζεται το Υπουργείο και σημείωσε, πως δε γίνεται να παρακαμφθούν αυτοί οι θεσμοί.
Για την περίπτωση του Αγρινίου, ο Υπουργός απάντησε, πως η αναστολή θα ισχύσει ακόμη έναν χρόνο, ενώ όσον αφορά στο κτιριακό ζήτημα της Βόνιτσας υπογράμμισε, πως θα πρέπει και η Τοπική Αυτοδιοίκηση ,να επωμισθεί τις ευθύνες της ,καθώς είναι η μόνη αρμόδια για τις παρεμβάσεις στα κτίρια ,ώστε να υπάρχει ενημέρωση και προγραμματισμός.
Τέλος, ο κ. Γαβρόγλου είπε, πως θα κοιτάξει τα ζητήματα με τον απαιτούμενο σεβασμό.